aj i plånboken...

publicerat i Kläder & prylar;
Sådär, då var man hemkommen efter mååånga timmar på frölunda torg! Blir även många stopp under shoppinturen då man måste käka mer än en gång under dagen haha, helst 15 gånger typ... Och blir ännu fler stopp när man umgås med en rökare, även om jag uppskattar att få gå ut och ta lite frisk luft (ja, frisk luft, jag står helst inte mitt i röken liksom). Så mötte upp min älskade bästa vän, vi gick och käkade frukost (jag åt visserligen en hallonpaj då de inte hade bröd kvar, jag som måste specialbeställa mackor), sedan iväg och shoppa lite, sedan åt vi lite sushi, shoppa lite till, fika paus, shoppade lite till. Det är fan svårt att hitta bra kläder som gravid!!! Blir inte lite irriterad när jag går runt bland de hopplösa affärerna...

Lyckades dock hitta lite saker, till och med såpass så jag borde klara mig resten av graviditeten (eftersom största delen av den är nu under sommaren). Köpte fler tights, en klänning, två tunikor, ett par mjuka shorts och en lång kofta. Så nu jävlar ska jag vara gulligt klädd i sommar! Jag som alltid kör svarta jeans och tshirt annars, men kommer inte klara av det den här sommaren haha! Är riktigt nöjd, samtidigt som jag sitter med dåligt samvete över att ha shoppat för typ 900 kr. Och ja, jag hatar att spendera pengar på mig själv och får ALLTID dåligt samvete så fort jag köper kläder till mig själv... Men ska försöka få tag på sambon så han kan lugna mig och säga att jag var tvungen för att jag inte hade några kläder! Är allt lite löjlig ibland.

 

Kommentera inlägget här :