godmorgon världen

publicerat i Vardag;
Mina tankar är ganska fokuserade på en sak nu, det enda jag tänker på varenda sekund av hela dagen - vi ska få en liten dotter! 👶 Det är så himla overkligt. Och även om alla (utom två) i våran omgivning gissade på tjej, plus att jag dessutom hade den starkaste magkänslan på att det var det, så kan jag ändå inte riktigt fatta att vi ska ha en lite dotter! Allting är helt plötsligt något extremt verkligt, och vi är så himla lyckliga!

Hur som helst. Idag är min plan att jag ska köra massa tvättar, städa och göra fint här hemma. Imorgon kväll åker vi nämligen till Falkenberg och kommer hem på söndag, och vore ju så skönt om allting var tipp topp här hemma när vi kom tillbaka, så man inte behver tänka på det. Men sedan så har jag också planerat att leka hemmafru under sommaren, och hålla fint här hemma! Det ska inte uppstå stora högar med tvätt, saker ska stå på sin plats och det ska inte vara dammigt (hur svårt det än är med två katter hemma). Sedan tänkte jag också dra en liten vända till torget och köpa lite gravidplagg, för häromdagen märkte jag att jag inte har så mycket tröjor eller någonting som passar längre, och mycket av det som faktiskt passar ser så konstigt ut på! Så nu är jag lite ute efter att hitta sköna klänningar och tunikor, och bunkra på med sköna tights och leggins. Det kommer jag leva i under sommaren, vilket faktiskt är största delen av graviditeten som är kvar! ♥

Återkommer eventuellt med vad jag köpt senare! 
Får väl se om jag kan hålla mig ifrån att köpa lite saker till vår lilla tjej!

 

Kommentera inlägget här :