hektisk helg

publicerat i Andra trimestern, Vardag;
Har haft så roligt den här helgen! I torsdags åkte vi iväg till falkenberg, föe på fredagen var det studentfirande för älsklingens kusin! Det var så roligt, och han var så glad så man kunde inte låta bli att le hela tiden. Dessutom fick vi träffa den äldre kusinen (ett år äldre än mig hehe) som varit iväg i LA ganska länge, och deg var sjukt roligt att träffa honom igen! På kvällen skulle vi vidare till en till studentmottagning, men jag mådde så himla dåligt så älsklingen och blivande farmor fick gå själva, och jag slocknade ganska snabbt.
 
Lördagen började med att vi åkte in till "stan" och träffade min pappa som också råkade vara i falkenberg för jobb, så vi lunchade med honom på burger inn (godaste hamburharna, mhmmm!). Efter det gick vi tillbaks till älsklingens mamma och vi 3 åkte iväg till gekås! Där hittade vi massa skoj och fint till våran lilla älskling, våran dotter T! Efter några timmar ålte vi hem igen, käkade pizza och kollade på prinsbröllopet (klockan var dock närmare 6, men kunde iaf se om hela!). Efter detta mådde jag illa igen och gick upp pch la mig medans älsklingen och farmorn satt och kollade på film.
 
Och så söndagen! Då blev vi upplockade av J's pappa och hans flickvän, så åkte vi och hade picknick mitt ute i ingenstans mellan falkenberg och ullared! Åkte till något ställe som hette sump.. Någonting, var sjukt fint iaf! Sär grillade vi korv, knyten med potatis och hade också en sjukt god sallad. Sedan tillbaks till J's pappa för fika, och efter det åkte vi hem till göteborg!
 
Så jag har haft svårt att uppdatera här (är lite mer aktiv på instagram under såna gär dagar/helger), mycket också eftersom jag inte gillar att skriva från mobilen som jag gör nu, och hade inte med mig datorn! Hoppas kunna vara lite mer aktiv nu i veckan, köpt massa fint jag ska visa upp! Även börjat med sessans hörna i rummet...
 
 

Kommentera inlägget här :