imorgon smäller det!

publicerat i Andra trimestern;
Nu är den snart här, dagen vi väntat på sååå länge. Dagen då vi ska på vårat RUL! 👶 jag håller verkligen tummarna att lillen är helt frisk och mår bra, men även att den gärna vill visa upp vilket kön den har! Mamma och pappa är ju så nyfikna på dig nu lille vän 💖
 
Jag har en sån stark magkänsla på flicka, och det tror J med! Även min mamma, svägerska och bästa vän tror stenhårt på en liten flicka 🌸 men frågade för skojs skull vad mina fina vänner på instagram tror, och där var det blandat! Så nu sla det bli extra spännande att se vad du är lilla älsklingen! 👶
 
Förresten, för er som undrat eller inte hittat mig på instagram så beror detta på att jag numera heter em.sjostrand där. Så in och följ mig alla fina bloggläsare som inte redan gör det! 😘
 
 

Kommentera inlägget här :